امیدوارم تاقبل ولنتاین ازت خبری بشه


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,
امیدوارم تاقبل ولنتاین ازت خبری بشه
اهای اونی که نیستی وهستی ،من هنوزم مثل اولین باری که تلفنی باحات حرف زدمو کلی اصرار داشتم که مال من شی ،هنوزم همونم . می دونم باورنمی کنی ولی هرشب من بااسم توتموم میشه باکه نه میشناسمت نه باتوبودم ،ولی حسی که به تودارم به هیچ کسی نداشتم بااین که زمانی عاشق کس دیگه ای بودم ولبریز عشق اون ولی حسم این طوری پاک نبود . هرشب یا با ۲رکعت نماز یا با یه دعای کوچیک برای سلامتیت دعا می کنم ،عزیزم ازت خبری ندارم ازت می خوام یه بارچشمات به این وبلاگ بخوره،وببینی یه یارویی منتظر نشسته منتظراون باهم بودنی که قولشوباهزار بدبختی وآرزوازت گرفته بود.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 16:39 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy